sobota, 30 czerwca 2012

Ciasto dla Emi : 3

Hejaaa ! : 3 
Dzisiaj były imieniny mojej najlepszej przyjaciółki - której jeszcze raz życzę wszystkiego najnajnajlepszego :*
Emi mówiła mi, żebym nic jej nie kupowała, tak więc wpadłam na pomysł, żeby upiec jej ciasto. Poszperałam w necie i na stronie moje wypieki znalazłam przepis na 'tartę niebo' : 3 
Wstałam po godzinie 8 .. To dla mnie wielki wyczyn, na początku wzięłam się za robienie bez..
Bardzo się bałam, że mi beza nie wyjdzie, ponieważ ostatnio coś schrzaniłam. Na szczęście się udała : ) 
Kolejnym punktem przepisu było zrobienie ciasta do tarty .. Coś tam schrzaniłam, ale w efekcie wyszło .. Może nie najlepiej, ale no dopiero się uczę ..
Dalej już nie miałam czasu, żeby robić zdjęcia.. Po kolei powstawał krem, likier itd.. Ciasto chyba wyszło dobre, ale sądzę, że mogło wyjść lepiej. Emi była zadowolona : ) 
A notkę opisującą dzisiejszy dzień dodam rano, bo jeszcze nie mam zdjęć. Teraz mogę powiedzieć, że było bardzo miło : 3

1 komentarz: