niedziela, 1 lipca 2012

Imieniny Emi : )

No czeeeść :D
Miałam tą notkę dodać wcześniej, ale nie miałam czasu, ani zdjęć :D 
Wczoraj było strasznie gorąco, a mimo to ja, Emi, Bartek, Iza i Rafał odbyliśmy dłuuugą wędrówkę <lol2> Naszym 'startem' był dom Emi, siedzieliśmy tak ze dwie godziny, jedliśmy moje ciasto i wgl śmieliśmy się :D 
Daga pozbywa się czkawki xd 
Kiedy już wreszcie się zgarnęliśmy i dowiedzieliśmy się, że nie mamy żadnego autobusu pierwszym celem naszej wyprawy był park :D
hahaha, nie wiem jak Bartek stworzył to zdjęcie xd 
Gdzie jest ostrość? xd 
W sumie to długo się w nim nie nasiedzieliśmy, bo ja i Iza przeszłyśmy się jeszcze na chwilę do kina itd .. W parku doszedł do nas Rafał. Stwierdziliśmy, że jak się siedzi jest jeszcze bardziej gorąco i ktoś rzucił pomysł 'chodźmy na lody' tak też zrobiliśmy ...
Potem znowu stwierdziliśmy, że na mieście jest nudno i ruszyliśmy nad zalew.. Tam jedliśmy lody frugo, piliśmy energetyki i wgl było ok xd 
Po 21 poszłam odprowadzić Izę i Emi na autobus, porozmawiałyśmy na przystanku i spotkałyśmy Angelikę i Pam z którymi poszłam na 10 minutowy spacer <lol2> Ogólnie dzień bardzo przyjemny .. Poproszę więcej takich : 3

1 komentarz:

  1. O żesz cholera! Czemu ja wcześniej nie widziałam, że Ty tu piszesz ;o xd
    No więc Bartek złapał ostrość na Was, jak byliście za drzewem jeszcze A "Ty pozbywająca się czkawki" za bardzo się ruszałaś, więc też mi nie wyszło zdjęcie xD
    Dziękuję za mile spędzone imieniny i też chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń